Čuvajte svoje srce sa stilom i račićem krilom

Odmor, san, smijeh, kvalitetna hrana, šetnja i račić kril sjajan su početak na putu dugog i zdravog života sa srcem koje puca od zdravlja!

Svjetski dan srca, koji se održava 29. rujna, savršen je povod za promjenu nekih životnih navika. Dan je nastao s ciljem da se ljude potakne na pozitivne životne promjene. Teško je samo tako preokrenuti navike i rutine koje dugo posjedujemo no postoje jednostavni i minimalni pomaci koji vode velikim promjenama, a ne zahtijevaju previše napora te mogu biti temelj ka zdravom i jakom srcu. A prvi korak promjene počinje upravo - korakom :).

1. Pokreni se

Cijelo tijelo će ti biti zahvalno, a blagotvorno djelovanje osjetit ćeš istog trena. Sada to ponovi svaki dan tri puta. Pola sata tjelesne aktivnosti dnevno uvelike smanjuje mogućnost razvoja kardiovaskularnih bolesti.

2. Doručkuj

Ono što nas doslovce može spasiti, a ne podrazumijeva velike promjene, prekrasna je navika doručka. Preskakanje doručka povezuje se s nemarnim životnim stilom i nezdravim navikama, poput pretjerane konzumacije alkohola, kofeinskih pića i duhanskih proizvoda, ali i nestabilnim prehrambenim navikama koje dovode do pretilosti.

3. Dodaci prehrani

Jedan od učinkovitijih načina održavanja zdravlja srca je konzumacija omega-3 masnih kiselina koje su najefikasnije kada se uzimaju kao koncentrati, odnosno dodaci prehrani. Omega-3 masne kiseline (EPA i DHA) dobivene iz ulja krila, crvenog račića koji obitava u morima oko Antarktika, vezane su na fosfolipide i kolin.

Fosfolipidi pomažu osigurati probavu i apsorpciju omega-3 masnih kiselina, a astaksantin djeluje kao snažan antioksidans te održava masne kiseline svježima i stabilnima. Zbog prisutnosti fosfolipida, omega-3 masne kiseline iz ulja krila imaju značajno bolju apsorpciju i viši stupanj ugradnje u ciljana tkiva od metilnih i etilnih estera ili triglicerida omega-3 masnih kiselina kakve obično nalazimo u ribljem ulju. 

Kolin je esencijalni nutrijent kojeg tijelo ne može samo sintetizirati, a bitan je za jetru, srce, mišiće i kognitivno zdravlje. 

KRILL OIL CARDIO+ dodatak prehrani preporučuje se u prevenciji te kao nadopuna prehrani koja je danas često manjkava omega-3 masnim kiselinama. Također, preporučuje se i preventivno za zaštitu srca i krvnih žila, te nakon preboljenih kardiovaskularnih događaja kao sekundarna prevencija. Uzimanje ovakvih dodataka prehrani prvi je i najjednostavniji korak koji možete napraviti za bolje zdravlje svog srca.

4. Naspavaj se

Općenito bismo svi trebali spavati najmanje sedam sati dnevno kako bismo održali psihofizičko zdravlje, ali oni koji imaju ove zdravstvene tegobe imaju dvostruko veću šansu umrijeti od srčanog udara ako učestalo spavaju šest ili manje sati u odnosu na zdrave pojedince. No i ti zdravi pojedinci trebaju se truditi spavati barem sedam sati ako žele takvima i ostat! Tako da, ne zaboravite na dobar san!

5. Ne radi ništa

Opustite se! Nemojte se kretati, tipkati, gledati u pametni telefon, razgovarati s ljudima, planirati dan, piti kavu…jednostavno nemojte raditi i pokušajte ne misliti - ništa. Uzmite si svaki dan malo vremena za svoj pooseban mir. Desetak minuta sjedenja i osvješćivanja vlastitog disanja je dostatno. Dokazani blagotvorni učinci "dubokog disanja" su smanjenje stresa, bolji san, niži krvni tlak, sprječavanje anksioznosti, olakšavanje boli i pomoć u borbi protiv ovisnosti. Ne moramo posebno isticati da svi navedeni negativni faktori pridonose većoj mogućnosti srčanog udara.

 

 

Dodatno

Prijavite se na naš newsletter & pratite nas na Facebooku i Instagramu