Nek' se srce smije!

Svjetski dan srca, koji održava 29. rujna, savršen je povod za promjenu nekih životnih navika. Dan je nastao s ciljem da potakne ljude na pozitivne životne promjene. Teško je samo tako preokrenuti navike i rutine koje imamo no postoje jednostavni i minimalni pomaci koji vode velikim promjenama, ne zahtijevaju previše napora te mogu biti prvi korak ka zdravom i jakom srcu. A prvi korak počinje – korakom.

Pokreni se!

Cijelo tijelo će ti biti zahvalno, a blagotvorno djelovanje osjetit ćeš istog trena. Sada to ponovi svaki dan tri puta. Pola sata tjelesne aktivnosti dnevno uvelike smanjuje mogućnost razvoja kardiovaskularnih bolesti.

Doručkuj!

Ono što nas doslovno može spasiti, a ne podrazumijeva velike promjene, navika je - doručka. Preskakanje doručka povezuje se s nemarnim životnim stilom i nezdravim navikama, poput pretjerane konzumacije alkohola i duhanskih proizvoda, a i nestabilnim prehrambenim navikama koje dovode do pretilosti.

Dodaci prehrani!

Jedan od učinkovitijih načina održavanja zdravlja srca je konzumacija omega-3 masnih kiselina koje su najefikasniji kada se uzimaju kao koncentrati, odnosno dodaci prehrani.Do sada se pokazalo kako su omega-3 kiseline (EPA i DHA) dobivene iz ulja krila, crvenog račića koji obitava u morima oko Antarktike, bogatog fosfolipidima i kolinom. Zbog prisutnosti fosfolipida, omega-3 masne kiseline iz ulja krila imaju značajno bolju apsorpciju i viši stupanj ugradnje u ciljana tkiva od metilnih i etilnih estera ili triglicerida omega-3 masnih kiselina kakve obično nalazimo u ribljem ulju. Almagea KRILL OIL CARDIO+ dodatak prehrani preporučuje se u prevenciji i kao nadopuna prehrani koja je danas često manjkava omega-3 masnim kiselinama. Također, preporučuje se i preventivno za zaštitu srca i krvnih žila, te nakon preboljenih kardiovaskularnih događaja kao sekundarna prevencija. Uz omega-3 masne kiseline, proizvod Almagea KRILL OIL CARDIO+ sadrži: kolin, esencijalni nutrijent kojeg tijelo ne može samo sintetizirati, a bitan je za jetru, srce i kognitivno zdravlje; fosfolipide koji pomažu osigurati unos i probavu omega-3 masnih kiselina, te astaksantin koji ima snažan antioksidativni potencijal i održava masne kiseline svježima i stabilnima. Uzimanje takvih dodataka prehrani prvi je i najjednostavniji korak koji možete napraviti za bolje zdravlje svog srca.

Naspavaj se!

Općenito bismo svi trebali spavati najmanje sedam sati dnevno kako bismo održali psihofizičko zdravlje, ali oni koji imaju ove zdravstvene tegobe imaju dvostruko veću šansu umrijeti od srčanog udara ako učestalo spavaju šest ili manje sati u odnosu na zdrave pojedince. No i ti zdravi pojedinci trebaju se truditi spavati barem sedam sati ako žele takvima ostat! Tako da, ne zaboravite na dobar san!

Ne radi ništa!

Opustite se! Nemojte se kretati, tipkati, gledati u pametni telefon, razgovarati s ljudima, planirati dan, piti kavu… jednostavno ništa. Uzmite si svaki dan malo vremena za to. Desetak minuta sjedenja i osvješćivanja vlastitog disanja je dostatno. Dokazani blagotvorni učinci 'dubokog disanja' su smanjenje stresa, bolji san, niži krvni tlak, sprečavanje anksioznosti, olakšavanje boli i pomoć u borbi protiv ovisnosti, a sve nabrojano pridonosi većoj mogućnosti srčanog udara.


Odmor, san, kvalitetna hrana, šetnja i račić kril sjajan su početak na putu dugog i zdravog života sa srcem koje puca od zdravlja!

 

Izvor: tportal.hr 

 

Dodatno

Prijavite se na naš newsletter & pratite nas na Facebooku