Česta pitanja

MOJ PROFIL

1. Mogu li kreirati svoj korisnički račun na Almagea stranici?

Naravno! Na našoj web stranici imate mogućnost kreirati vlastiti Almagea korisnički račun, odnosno „Moj profil“, dostupan na linku.

2. Kako napraviti „Moj profil“ na Almagea stranici?

Po dolasku na stranicu potrebno je napraviti registraciju te ostaviti svoje osobne podatke, kreirati korisničko ime i lozinku koje ćete koristiti prilikom prijave na „Moj profil“ i obavljanja online kupnje. Također, svoje log in podatke možete ostaviti zapamćenima u svojem računalu/ mobitelu te ih ne trebate unositi prilikom svake kupovine.

3. Dobivam li nekakve pogodnosti prilikom kreiranja vlastitog profila na stranici?

Najveća pogodnost kreiranja profila na našoj stranici je brza i jednostavna online kupovina. Sa zapamćenim podacima vaša kupovina je brža i olakšana, a uz to imate pristup povijesti svojih prethodnih narudžbi i praćenju statusa pošiljke.

4. Mogu li promijeniti log in podatke s kojima sam napravio „Moj profil“?

Da. Svoje podatke možete promijeniti u bilo kojem trenutku, bilo da se radi o promijeni broja kartice kojom plaćate, promijeni adrese ili nekom drugom log in podatku.

5. Je li adresa za naplatu uvijek ista adresi za dostavu?

To ovisi o vama. Ukoliko je adresa za naplatu upravo ona na koju dostavljamo vašu narudžbu, adresu za dostavu možete samo „prepisati“, odnosno potvrditi da je adresa identična. Ukoliko narudžbu ipak dostavljamo na drugačiju adresu od adrese za naplatu, adresu za dostavu je potrebno upisati.

ONLINE KUPNJA

1. Što mogu kupiti na Almagea web shopu?

Na našem web shopu možete kupiti Almagea dodatke prehrani: pojedinačna pakiranja proizvoda, pakete Almagea proizvoda, a možete se i odlučiti na pretplatu na proizvod u trajanju od 3 ili 6 mjeseci. Naše poslovanje uključuje i distribuciju farmaceutske ambalaže koju možete pregledati u katalogu te nam se svojim upitom javiti na ambalaža@almagea.hr ili almagea@almagea.hr .

2. Koje su prednosti kupnje na Almagea web shopu?

Na Almagea web shopu kupujete brzo i sigurno, a vašu narudžbu u potpunosti diskretno dostavljamo na vašu adresu. U svakom trenutku možete nam se obratiti za savjet, a svakako preporučamo da se pretplatite na naš newsletter putem kojeg ćete pravovremeno biti obaviješteni o dodatnim pogodnostima koje smo za vas pripremili.

3. Na koji način mogu platiti proizvode na Almagea web shopu?

Na Almagea web shopu proizvode možete platiti pouzećem (virmanom), općom uplatnicom te debitnom ili kreditnom karticom.

4. Je li CorvusPay siguran za korištenje i zaštitu podataka?

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Više informacija možete pročitati na linku.

5. Kojom kreditnom karticom mogu izvršiti kupovinu?

Kupovinu možete izvršiti kreditnom karticom Diners Club International, Visa, MasterCard ili Maestro.

6. Mogu li zatražiti R1 račun prilikom kupnje?

Da. Svaki kupac bira mogućnost kupovine kao pravni ili poslovni subjekt te time ima mogućnost potražnje R1 računa prilikom svoje kupovine.

7. Imam li mogućnost dodavanja artikla u košaricu na vašoj stranici?

Da. Na našem web shopu proizvode možete dodavati u košaricu u koju se automatski spremaju te tamo ostaju sačuvani sve do trenutka kupovine (naplate). Prije naplate, proizvode možete dodati / maknuti iz košarice, kako vama odgovara, a zatim izvršiti naplatu onih artikala koje želite kupiti.

8. Postoje li promo kodovi ili dodatni popusti prilikom online kupovine?

Da. Savjetujemo da se prijavite na naš newsletter kako biste primali obavijesti o aktualnim pogodnostima i promo kodovima koji će biti aktivni, a donose popust. Ukoliko odaberete pretplatu u trajanju od 3 mjeseca na neki od Almagea proizvoda, ostvarujete 10% popusta na ukupni iznos, dok odabirom pretplate na 6 mjeseci ostvarujete 15% popusta na ukupni iznos. Također, kupnjom paketa proizvoda ostvarujete 10% popusta.

9. Odabirem li samostalno kurirsku službu s kojom želim dostavu svojih proizvoda?

Ne, sve online narudžbe s Almagea web shopa dostavljamo GLS-om, dok narudžbe izvan Hrvatske dostavljamo Eurodisom (Overseas).

10. Je li poštarina uključena u cijenu proizvoda?

Ne. Poštarina se naplaćuje dodatnih 1,99 € (15 kn) za naručen 1 proizvod, a za plaćanje pouzećem dodatno se naplaćuje 0,66 € (5 kn) kurirskoj službi pri dostavi paketa na vašu adresu.

Za naručena 2 ili više proizvoda poštarina je besplatna, kao i ako se odlučite na pretplatu na proizvod u trajanju od 3 ili 6 mjeseca ili odaberete paket proizvoda.

DOSTAVA I POŠTARINA

1. Koja je razlika između adrese za dostavu i adrese za naplatu?

To ovisi o vama. Ukoliko je adresa za naplatu upravo ona na koju dostavljamo vašu narudžbu, adresu za dostavu možete samo „prepisati“. Ukoliko narudžbu dostavljamo na drugačiju adresu od adrese za naplatu, adresu za dostavu je potrebno upisati.

2. Kojom kurirskom službom dostavljate proizvode?

Sve narudžbe unutar Hrvatske dostavljaju se GLS-om, dok se narudžbe izvan Hrvatske dostavljaju Eurodisom (Overseasom).

3. Kada mogu očekivati svoju narudžbu dostavljenom?

Sve narudžbe koje zaprimimo tijekom radnog tjedna od ponedjeljka do petka zaključno s 12h su obrađene i izvršene u roku od 1-2 radna dana. Ukoliko se narudžba dostavlja na otok ili manje mjesto, sugeriramo da pregledate raspored GLS-a.

4. Dostavljate li online narudžbe izvan Hrvatske?

Da. Proizvode možete naručiti iz inozemstva te će biti dostavljeni Eurodisom (Overseasom) na vašu adresu. Sve narudžbe zaprimljene tijekom radnog dana (ponedjeljak-petak) zaključno s 12 sati bit će obrađene i izvršene u roku od 2 – 5 radna dana.

5. Koja je cijena poštarine unutar Hrvatske?

Za kupnju 1 proizvoda cijena poštarine je 1,99 € (15 kn), a ukoliko kao način plaćanja odaberete plaćanje pouzećem, kurirskoj službi plaćate dodatnih 5 kn prilikom dostave paketa na vaša vrata. Za narudžbu 2 ili više proizvoda, poštarina je besplatna.

6. Koja je cijena poštarine za narudžbe izvan Hrvatske?

Cjenik s Eurodis (Overseas) poštarinom za narudžbe izvan Hrvatske potražite ovdje.

7. Što ako me nema na adresi prilikom dostave mojeg paketa?

Kurirska služba GLS kojom dostavljamo narudžbe unutar Hrvatske obavještava vas e-mailom i SMS-om da je vaša narudžba spremna za dostavu te vam na dan dostave SMS-om javlja koje je predviđeno vrijeme dostave. Također, u SMS poruci dobivate broj kurira kojeg možete kontaktirati, odnosno koji će i vas kontaktirati prije nego proizvod dostavi na vašu adresu. Ukoliko vas na adresi nema, dobit ćete obavijest i možete odabrati jednu od 5 mogućnosti za naredni pokušaj dostave: dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke, davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu, te isporuka u Paketomat / PaketSHOP. Za ponovni pokušaj dostave paketa na vaša vrata, poštarina se ponovno naplaćuje.

REKLAMACIJE I POVRAT PROIZVODA

1. Ukoliko želim napraviti reklamaciju, kome se mogu javiti?

Za sve reklamacije molimo vas da nam se javite na almagea@almagea.hr s obrazloženjem i upitom za reklamaciju. Više informacija možete saznati pod “Općim uvjetima”, stavka broj 8.

2. Što ako je proizvod koji sam naručio dostavljen s oštećenjem?

Proizvodi koje naručite preko našeg online shopa zapakirani su u ekološku ambalažu te zaštićeni od potencijalnih oštećenja. Radi se o trostrukoj zaštiti, tako da do oštećenja prilikom transporta ne bi trebalo doći. Ukoliko oštećenje ipak primijetite, možete nam se obratiti e-mailom sa slikom, brojem računa i serijskim brojem proizvoda koji se nalazi na desnoj strani ambalaže ili na blisteru te popratnim objašnjenjem na almagea@almagea.hr te ćemo vam odgovoriti u najkraćem roku.

3. Što ako su kapsule koje pijem oštećene ili razbijene, odnosno što ako uočim nekakvu nepravilnost na/u njima?

Ukoliko primijetite da je došlo do oštećenja kapsula ili nepravilnosti u proizvodu, molimo vas da oštećenje slikate i reklamaciju pošaljete na almagea@almagea.hr uz kratko obrazloženje o čemu se radi. Naš tim će vam odgovoriti u najkraćem roku s dodatnim pojašnjenjem i zamjenom proizvoda. Zadovoljstvo naših kupaca i konstantno unaprjeđenje naših proizvoda od izuzetne su nam važnosti.

4. Mogu li zamijeniti proizvod koji sam naručio?

Zamjena kupljenog i dostavljenog proizvoda nije moguća te je potrebno izvršiti novu narudžbu.

PRETPLATA NA PROIZVOD- 3 ILI 6 MJESECA

1. Što znači “pretplata na proizvod”?

Pretplatiti se na proizvod znači da će proizvod koji ste odabrali naručiti dolaziti jednom mjesečno na vašu adresu u onom razdoblju u kojem ste odabrali pretplatu ( 3 ili 6 mjeseci). Brigu o dostavi proizvoda na vašu adresu vodimo mi. Mjesečna rata će biti naplaćena dan prije otpreme narudžbe.

2. Koji su benefiti pretplate na proizvod?

Pretplatiti se na proizvod znači da ne morate razmišljati o naručivanju vašeg dodatka prehrani svaki mjesec, već o tome vodimo brigu mi. Od trenutka narudžbe pa sve do trenutka isteka pretplate, mi vodimo brigu o tome da mjesečnu zalihu proizvoda dostavimo na vašu adresu na vrijeme. Također, mnoge dodatke prehrani se preporuča uzimati minimalno 3 mjeseca kako bi rezultati bili vidljivi, iako napominjemo kako su za Almagea dodatke prehrani rezultati vidljivi i puno prije ? Također, pretplatom na proizvod štedite 10% za pretplatu od 3 mjeseca, odnosno 15% za pretplatu od 6 mjeseci, a poštarina je besplatna tijekom cijelog perioda trajanja pretplate.

3. Dobivam li popust prilikom pretplate na proizvod?

Da. Za pretplatu u trajanju od 3 mjeseca dobivate 10% popusta, dok na pretplatu u trajanju od 6 mjeseci dobivate 15% popusta. Također, svaka pretplata na proizvod ima uključenu besplatnu poštarinu. Zvuči odlično, zar ne? ?

4. Ukoliko se odlučim na pretplatu na proizvod, plaćam li poštarinu?

Ne. Kod svake pretplate na proizvod vaša poštarina je besplatna svakog mjeseca.

5. Mogu li ukinuti pretplatu na proizvod?

Pretplatu na proizvod možete ukinuti, a više informacija možete pronaći na linku pod stavkom broj 10.

PAKETI PROIZVODA

1. Što su paketi proizvoda?

Paketi proizvoda posebno su dizajnirane i osmišljene kombinacije proizvoda od strane nutricionističko-farmaceutskog Almagea tima. Paketi proizvoda sastoje se od 2 Almagea proizvoda, a osiguravaju kvalitetnu kombinaciju i dnevnu dozu ključnih nutrijenata potrebnih za besprijekorno funckioniranje vašeg organizma. Svaki paket proizvoda osmišljen je za određenu namjenu. Trenutno u ponudi imamo 5 paketa, a to su: Rich Skin, B- ones Protect, Workout Duo, (O)mega Immunity, His & Hers. Kupnjom paketa proizvoda osiguravate popust od 10%.

2. Postoji li popust prilikom kupnje nekog paketa proizvoda?

Da. Kupnjom paketa proizvoda ostvarujete 10% popusta i štedite, a sebi osiguravate ključne nutrijente za besprijekorno funckioniranje organizma.

NUTRICIONISTIČKA PODRŠKA (ONLINE SAVJETOVANJE)

1. Mogu li zatražiti savjetovanje s Almagea nutricionistima?

Naravno. Almagea tim nutricionista i farmaceuta svakodnevno vam stoji na raspolaganju. Možete nas kontaktirati putem e- maila, telefona ili obrazaca dostupnih na našoj web stranici.

2. Kakvu vrstu savjetovanja mogu očekivati?

Možete nam se obratiti s punim povjerenjem i s nama podijeliti svoje tegobe, zdravstvene probleme ili potencijalne probleme/ promjene koje uviđate na svojem organizmu ili tijelu, kao i one kojih se bojite da bi vas mogli zadesiti s obzirom na genetsku osnovu ili stil života i prehranu. Rado ćemo vas savjetovati koji Almagea dodatak/tke prehrani biste trebali koristiti te kako svoj organizam vratiti u dobru formu. 🙂